Rabu, 18 Januari 2012

(@

MORNING

 aku still ingat apa pesanan dye .
sekarang setiap pagi aku try tengok matahari walaupun mata aku susa nak bukak bila tengok matahari ,bila tengok matahari aku mesty ingat kat dye .hee.dulu dye selalu pesan kat aku :belajar bangon pagi ,tengok matahari .
macam biase laa .keje aku bangon pagi ikat rambut ,cuci muke ,berus gigi ,
mesti cari makanan !!hha .tu laa hobi aku bila pagi (:
DUDE!!
HAHA !hai korang thanks cz sudi tengok blog aku niy .
hee .aku tak habis habis citer pasal dye kan .pasal sape??sape lagi .
haha .sorry laa asyik citer pasal dye ,hee nak buad macam mana saya sayang dye maahh .
aku tahu nak mula citer aku niy macam mana ,
nak citer terlampau banyak citer yang aku nak citer ,
untuk kau ..bnyak kali aku sabar dengan apa yang jadi,
aku still tnggu kau wlaupun kau rasa aku niy bukan sape kat dlam hidup kau .
sekarang aku kat shah alam ,stay dengan akakakak aku ,
ntah bila aku balek jb ,kesian kat kawan kawan aku jugak .selalu suruh aku balek sana.
katanya dyeorang rindu kat aku .ahahaha ,macam tak caye laa wehy .
untuk kawan kawan:if korang ada baca blog aku niy .
thanks wehy ,aku miss sangat kat korang ,
bila wooh mau lepak sama sama macam dulu .hee .rindu sangat .
mesti dah lama tak dengar aku bercerita kan .HAHA .
wehy korang jage diri baek baek taw .tnggu aku balek .
korang jangan lupe kat aku taw .aku selalu ingat korang .love you friend (;
aku selau berharap yang dye akan jadi milik aku satu hari nanty .
aku sayang dye sngat ,sayang sangat sangat .hee (: .
macam mana aku bole sayang dye ?suka dye ?
dye suka tanya soalan tuh kat aku !!
tapi aku kadang2 selalu jugak tanya kat diri aku ,
kenapa dye tanye macam tuh ??
apa yang aku pikir sekarang niy ,
aku rasa n berharap sngat sama jugak dengan 
apa yang dye tngah pkir sekarang niy .
aku suka gila bila tengok muka dye ,
mata dye ,mulot dye ,ketawa dye ,marah dye .semua pasal dye aku suka .
dye care giler pasal aku .
aku rapat giler dengan dye .kteorang tak pernah miss pon bila text .
mybe start aku mula rapat dengan dye .mula laa aku jatuh hati ,
bila aku dah mula suka dye ,mula laa daa sayang aku kat dye .
bila sayang mula laa aku rindu dye ,bila dye tak de .bila dye jauh aku rindu gila kat dye 
haaah!!!tidak aku nak peluk dye macam mana dulu aku peluk dye ,
aku nak cakap kat dye :love you shake ,ana sayang shake .
tapi tak tahu kenape bila aku dah jumpa dye lidah aku tak bole nak bergerak .mulot aku nak keluar kan suara pon tak bole .nak dekat dengan dye lagi laa .rasa kaki macam tak bole nak gerak langsung .haha .kelakar kan .tapi tu laa reality .

agak benci jugak dengan reality yang jadi niy !!nak tak nak aku kena terima jugak !



kadang kadang dye suka buat aku sakit hati ,
geram jee aku dengan dye ,nak marah pon tak guna ,aku dengan dye bukan sape .
kadang2 aku benci dye .tapi benci aku kalah dengan sayang aku dekat dye .
haha ,pelik ?heran ?tapi tu laah kenyataan .
hmm aku tak tahu nak cakap dengan dye 
macam mana daa,aku terlampau sayang kan dye .
just satu jee aku berdoa tiap tiap hari .
aku selalu doa kalau dye memang bukan untuk aku ,
tuhan tolong laa buang perasaan aku niy jauh2 
tunjuk kan laa sesuatu yang dye bukan ntok aku .
tapi kalau dye untuk aku ,tolong sangat tunjuk kan tuuh ,
n aku harap dye akan jadi milik aku satu hari nnty (:
amin 
love you sayang <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan