Isnin, 20 Februari 2012

aku hidup sorang sorang keh sekarang?
aku bukan nya nak perasaan ke apa ,benda apa yang jadi kat aku semua nya 
aku akan cerita .mana pergi semua orang orang yang aku sayang ?
betul ke apa yang orang pernah pesan kat aku dulu 
"orang kat sekeliling aku semua nya hanya iklan sementara "

semua memory antara aku dengan kau hanya lah memori
aku rindu kau 
bukan kau jee yang aku rindu ,semua orang aku rindu
kawan kawan aku 
semua nya .kenapa dengan kawan kawan aku ?
dyeorng lupa dah kat aku ?tak pee laa .terpulang .
penat aku nak jage aty orang .tapi aty aku tak pernah sape kesah 
aku pon hidup tak lama .
untuk semua orang aku mintak maaf kalau aku ada buat salah .
halal kan makan minum aku .
dapat tahu apa sakit yang aku selama niy .aku hanya mampu tersenyum
haha .aku nak jumpa semua kawan kawan .
saya rindu kawan kawan saya lah .korang jangan lah lupa kat saya okay 
aku akan sentiase tersenyum even aku sakit aty dengan kau 
aku try buad yang trbaek untuk kau 
tapi klo aku tak dapat jadi yang trbaek sorry sangat2 wehy 
kau kata aku selalu typu kau .sorry untuk tuh jugak 
untuk kau apa yang aku cakap semua nya betol .tak typu pon .terpulang kat kau okay sayang (;
aku berhenti berharap .
aku akan try jadi orang ,aku tak nak berharap lagi kat orang ,
aku dah penat dah ,penat sangat .aku doa kan kau happy .kawan kawan 
aku semua happy .enjoy2 .kerje2 .lepak2 .
btw thanks untuk kawan kawan yang sntiase bagi aku sokongan !!(:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan