Khamis, 5 April 2012

DULU DAN SEKARANG ???


ini time aku waktu KETIKA dulu 
tak de perasaan punya orang 
mana aku pergi aku happy  sangat 


aku akan sentiasa tersenyum every time 
hahaa .aku rindu kawan kawan  aku .
sampai kan ONE DAY tuh ..



kenapa aku rasa sunyi sangat ?
mana semua orang yang dulu selalu ada dengan aku ?
kenapa aku rasa KOSONG ?
aku tak tahu apa aku nak buat ,
mana aku nak pergi !!!


aku hanya mampu simpan perasaan bosan aku ,geram aku ,marah aku ,sedih aku .
semua nya aku hanya mampu simpan ,
simpan SORANG SORANG
simpan sampai LEBAM !!
aku tak tahu nak luah kan perasaan aku kat sape.
TAPI TAK PEE .aku try hidup sorang2 .aku percaya aku msty bole .


korang tahu bila aku tnsion ,msti aku akan minum .
minum smpai aku puas .
hahha .tapi masalah still ada .
and tak putus akan semak dalam pale otak aku niy !!!


aku try cari happy aku yang dulu .
aku try cari diri aku yang dulu .
mana aku yang dulu ?
mana aku pergi ?


kenapa tak de sorang pun nak paham aku ?
and try paham aku .aku bosan kena typu dengan orang .
aku bosan dengan hidup aku yang kosong .aku bila tak de persefahaman .
aku bosan dengan diri aku .
aku bosan bila asyik kena PHAM ORANG 
kenapa aku jee mesti kena paham orang ??


tapi tak pee .aku tak kan mengalah .aku try jadi yang terbaek .
aku try jadi yang terbaek dari yang terbaek .




kenapa dengan aku. .??
apa dah jadi dengan aku. .??
apa yang telah mengubah aku menjadi sesuatu yang aku sendiri tak tau. .??
apa sebenarnya yang sedang berlaku. .??

kenapa dengan aku. .??
TAPI kenapa mesti AKU !!!



aku tak boleh typu dengan apa yang aku rasa sekrang .
ye aku sayang sangat kat dhia .
ntah kenapa aku terlampau sayang dhia !!!
nak tahu ,bila aku cakap kat dhia yang aku sayang dhia
dhia senyum ,dhia ketawa .
bila aku cakap kenape ketawa .
dhia kata betol ke ?.hmm .aku hanya mampu tersenyum .
untuk kau 
"ngoi aku just nak kau tahu aku sayang kau sangat ."

(NURHAFIZI)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan