Selasa, 14 Ogos 2012


ungku muhammad fareed bin ungku mahmood
11/03/2012
sekarang dhia lah buah hati aku ,
dan sampai mati dhia tetap buah hati aku !!
hee :D 

dekat mana dhia ada 
dekat situ lah aku .
dekat mana aku ada
dekat situ lah dhia ada


aku sayang dhia sangat .
terlampau sayang sangat kat dhia .
senyun dhia ,mata dhia ,hidung dhia .
rindu nye aku kat dhia .
even dhia ada depan mata pun aku tetap rindu kat dhia 

bila dhia ad ,aku selalu peluk dhia .
kiss dhia .aku akan selalu cakap kat dhia yang aku sayang dhia sangat .
love you bb .
tapi kadang-ll tuh kiteorang selalu bergado ..



typu lah klo aku cakap aku tak pernah gado dengan dhia ,
tapi tak pe .aku tahu tuh semua dugaan .
sampai kan dhia keluar kan air mata dhia .
dhia cakap dhia terlampau sayang kan aku 
.aku dhia sama jee .aku pun terlampau sayang kan dhia .


sayang ,even kita gado macam mana pun awak jangan risau eh .
bby tak kan tinggal kan bb .
sorry if bby banyak sakit kan hati bb .
bby sayang sngat kat bb woh .
banyak sngat lebih dari banyak yang sangat banyak .banyak pun kalah lah .hee 


dhia selalu buat aku ketawa .
selalu kacau aku .
bila gado ..aku selalu teringat bila kte orang gurau-ll .hahai .sweet nye .
bb love you !!!


kalau korang nak tahu lah kan ..aku selalu kiss dhia punye hidung .
.hidung dhia besar .comel sngat ..
rindu nye kat awak bb .

untuk awak (ungku muhammad fareed bin ungku mahmood 
saya nak awak tahu yang saya sayang awak sngat .
tolong lah jangan slalu buat saya marah .
awak untuk saya sorang jee ,saya harap awak pun sama .
saya harap tak ada orang ketiga .
love you bb <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan